شما اینجا هستید:>>تامین قطعات یدکی
تامین قطعات یدکی2018-10-20T22:10:51+03:30

تامین قطعات یدکی

به منظور ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی از محصولات ، شرکت قادر است کلیه قطعات یدکی مورد استفاده در کارخانجات آسفالت و محصولات تولیدی را در کوتاهترین زمان ممکن و با کیفیت مطلوب در محل مشتری تامین نماید . در ادامه لیستی از برخی قطعات یدکی ارائه شده است.

نام قطعه معرفی قطعه شمای قطعه
بازو و پنجه از مهمترين مشخصه هاي کيفي اين قطعه طول عمر آن مي باشد که بدليل دشوار و زمان بر بودن تعويض قطعات و هزينه بالاي خواب در پروژه هاي عمــراني، طول عمر قـطعه از اهميت بسزايي برخوردار گرديده است. در اين راستا طي بررسي و تحليل هاي صورت گرفته عوامل اثر گذار بر طول عمر قطعه شناسايي گرديده و در قالب دو دسته زير مي باشند:

  • مواد اوليه و آليا‍ژ مورد استفاده در ريخته گري قطعه
  • پايه مصالح مورد مصرف در توليد آسفالت (محيط بكارگيري قطعه)

در خصوص مواد اوليه و آلياژ مورد استفاده، ايــن شرکت به پشتــوانه تجربه عملي و علمي خود توانسته است با آناليز مواد، آلياژهايي که باعث افزايش مقاومت قطعات در محيط هاي حرارتي بالا و همراه با سـايش مي گردند را شناسايي نمايند. در موارديکه پايه مصالح مورد استفاده از نوع سيليسي و سخت مي باشد نيز آلياژ به گونه اي تعيين گرديده که مقاومت و طول عمر قطعه در برابر حرارت و سايش نسبت به نمونه هاي مشابه بيشتر مي باشد.

غلطک الواتور   اين قطعه با توجه به محيـط به کارگيري آن که در محـيط هاي حرارتي و سايشي مي باشد معمولا ضريب مصرف بالايي را در بيــن قطعات دارا است. از اينرو با توجه به بحراني بودن قطعه از لحاظ پيچيدگي در تعويض و زمانبر بودن آن نياز به بهبود کيفيت قطعه احساس گرديد. بدين جهت بر اساس بازخور عملکرد قطعه از سوي مشتريان و تجزيه و تحليل آنها اصلاحاتي در نوع آلياژ قطعه صورت گرفت که باعث افزايش طول عمر قطعه و به تبع آن کاهش هزينه هاي تعويض و خريد قطعه براي مشتريان گرديده است.
توري سرند   توري سرند براي دانه بندي مصالح در کارخانجات آسفالت و تاسيسات شن و ماسه کاربرد داشته و تهيه وساخت آن در اندازه و دانه بندي هاي مختلف، جنسهاي معمولي و ضد سايش و نمونه هاي سفارشي امکانپذير مي باشد.
جک پنوماتيک جک هاي پنوماتيک با توجه به مشخصات تعيين شده براي کارخانجات و در انواع ايراني و اروپايي مي باشد. اين جک ها در سايز ها و انواع مختلف بوده و تامين کيت تعميري جک ها را در بر مي گيرد.
بلبرینگ بلبرينگ ها با توجه به محل استفاده و كاربرد آنها در تاسيسات شن و ماسه، بچينگ و كارخانجات آسفالت داراي انواع گوناگوني مي باشند كه هر يك از آنها از مشخصات فني مشخصي برخوردار مي باشند.
الکتروگيربکس الكتروگيربكس ها با توجه به مشخصات گيربكس هاي صنعتي مرتبط در كارخانجات آسفالت تهيه مي گردند. ضمنا در صورت نياز مشتري تامين گيربكس هاي صنعتي و در شرايط سفارشي و خاص امكان ساخت گيربكس ها در اين شركت وجود دارد. گيربكس هاي صنعتي تامين شده از كيفيت بالايي برخوردار بوده و در صورت رعايت دستورالعمل نگهداري همراه آن، به مدت چهار سال گارانتي مي باشد.
شيرهاي برقي پنوماتيک شيرهاي برقي در مدار فرمان جک ها در كارخانجات آسفالت بچينگ و تاسيسات شن و ماسه كاربرد داشته و با توجه به نيازمنديهاي موجود، سايز و مشخصات شيرهاي برقي تعيين و نسبت به ارسال ويا تامين آن اقدام مي گردد. كيت تعميري شيرهاي برقي پنوماتيک از وسايل جانبي اين قطعه مي باشد كه تامين آن هم در حوزه فعاليت هاي اين شركت مي باشد.
پمپ پمپ ها براي انتقال مايعات استفاده مي گردند و در انواع پره اي و دنده اي مي باشند. پمپ ها با توجه به نوع كاربردشان به پمپ هاي قير، پمپ هاي روغن داغ، پمپ هاي آب، پمپ هاي انتقال مازوت و موارد ديگر دسته بندي مي گردند.
شيرفلکه شير فلكه ها با توجه به مصارف حرارتي و مشخصات مورد نياز در انواع فولادي و چدني و در مدلهاي كشويي و سوزني و برقي تامين مي گردند.
لنگ سرند لنگ هاي سرند در کارخانجات آسفالت و تاسيسات شن وماسه كاربرد دارد كه با توجه به مشخصات مورد نياز در وزن هاي مختلف ساخته مي گردند.
فنر فنرها در تاسيسات شن و ماسه و كارخانجات آسفالت استفاده مي شوند. در شرايطي كه فنر در انواع استاندارد نباشد، ساخت بر اساس نمونه نيز صورت مي پذيرد.
روليک با پايه روليك ها در تاسيسات شن و ماسه، بچينگ و كارخانجات آسفالت كاربرد داشته و در انواع پرسي و تعويضي قابل تامين مي باشند. روليک هاي تعويضي از نوع سيل دار بوده و مقاوم در برابر آب و گرد و غبار مي باشند. ساخت روليك ها مطابق استاندارد DIN آلمان صورت مي پذيرد.
لاستيک نوارنقاله لاستيك هاي نوار نقاله با توجه به مصارف آنها و مشخصات فني تعريف شده در صنايع شن و ماسه و آسفالت شناسايي شده و تامين مي گردد.
پروانه فن هوا ساخت انواع پروانه فن هوا از مرغوب ترين نوع فلزات ضد سايش مي باشد بطوريكه باعث افزايش كارايي عملكرد آن مي گردد.
قاشقک فيلر اين قاشقك براي حمل فيلر ، سيمان ، آهک و…. كاربرد دارد و در انواع مختلف ساخته و تحويل مي گردد.
قاشقک مصالح اين قاشقك براي حمل مصالح، مواد و…. كاربرد دارد و در انواع مختلف ساخته و تحويل مي گردد.
زنجيربادامي و غلطکي زنجيرهاي بادامي در بالابرها و زنجيرهاي غلطکي در سيستم انتقال نيرو ماشين آلات کاربرد دارند و در انواع زنجيرهاي يک، دو و سه رديفه درسايزهاي متفاوت و كيفيت بالا ارايه مي گردند.
واحد مراقبت انواع واحد هاي مراقبت، روغن پاش، فيلتر هوا، شيرتخليه اتوماتيک و… در مدارهاي پنوماتيک جهت محافظت و افزايش طول عمر جک ها و شيرهاي برقي كاربرد داشته و قابل تامين مي باشد.
ياتاقانها ياتاقانها در صنايع شن و ماسه و آسفالت و بچينگ كاربردهاي زيادي دارند. تهيه و ساخت انواع ياتاقانهاي دو پيچ وچهار پيچ با توجه به ارتباط شركت با مشتري در خصوص مشخصه فني و محل کاربري آن در تاسيسات شن و ماسه، كارخانه آسفالت و بچينگ صورت مي پذيرد.
غلطک دراير غلطك ها در كارخانجات آسفالت، بچينگ و کوره هاي خشک کن كاربرد داشته و تامين و ساخت انواع غلطکهاي دراير و ميکسر بچينگ در اندازه هاي مختلف انجام مي پذيرد. در ساخت اين قطعات از فلزات آلياژي خاصي استفاده مي شود بطوريكه در صورت استفاده مناسب و انجام سرويس هاي نگهداري به موقع، به مدت 4 سال گارانتي مي گردند.
فولي هاي صنعتي فولي هاي صنعتي در قسمت هاي مختلف كارخانجات آسفالت، بچينگ و تاسيسات شن و ماسه كاربرد دارند و با توجه به محل استفاده در سايزهاي A-B-C-D ساخته و تامين مي گردند.